23 de febr. 2013

Somnis d'hivern i Columna del Verdet

PEDRAFORCA
  • Llargària: 220m en total
  • Dificultat: 3
  • Material: 3 o 4 cargols i cintes dissipadores
  • Orientació: Nord
  • Ressenyes: Revista Vèrtex 209

by Montse Molano

La predicció meteorològica per avui es compleix i fugim de casa nostra, el litoral, doncs està nevant i marxem al Pirineu on fa un sol radiant, quina contrarietat, però bé, el temps és així de capritxós.

Fem cordada amb el David, una màquina imparable de fer activitat i una font de solucions per a trobar que fer quan la meteo ho posa difícil, i ens fiquem a la cascada Somnis que ell no l'ha fet i enllacem amb la Columna del Verdet. Com hem sortit tard per a veure millor el panorama que es formava amb les nevades, i en Xavi i jo tenim hora agafada per a un sopar-comiat aquesta nit, ho deixem aquí.

Les condicions han sigut quelcom dures pel fred, les mans bàsicament son les que m'han fet patir, mentre escalava han hagut moments que em feien tant mal que no podia tancar-les i picar amb el piolet. Vaja, o m'he desacostumat amb tanta roca al sol o m'estic fent gran... uf, diria que totes dues coses ji ji.

Al matí sortint de casa
Somnis, primer ressalt a peu de pista
Somnis, inici segon ressalt



Somnis, segon ressalt
















Somnis, tercer ressalt













Columna del Verdet
Columna del Verdet
El vent ens va visitar a última hora i a l'arribar al cotxe només ens vam treure el grampons, la resta fins aturar-nos a fer un mos!


1 comentari:

  1. Aquell dissabte fèia un fred que pelava...bona la foto del cotxe!!

    ResponElimina