25 de set. 2011

Via Con Ocho Basta

SERRA DE SANT JOAN
by xgrane
  • Llargària: 140m
  • Dificultat: 6a, 5c obligat
  • Material utilitzat: Algun friend mitjà i cintes exprés
  • Orientació: Sud
  • Ressenya consultada: Al bloc Alturgell


Aquesta via em sembla que la teníem a la llista des de que va començar a circular la seva obertura i bàsicament s'anava endarrerint la seva visita perquè a mi em feia un mica de yuyu, però ara porto un temps seguit escalant i tinc més confiança per a ficar-me i gaudir.

Ens hem apropat dues cordades, una, l'Esteve i el Jordi, i l'altra, nosaltres dos, la cordada habitual. Ells que formen una cordada més forta comencen primers i nosaltres darrera, capficant-me jo en fer tota la via de primera, no sé perquè, pot ser per la nit havia somiat en que era la Catherine Destivelle.

La roca és excel·lent i la via inicia un primer llarg amb certs passos fins que enllaço prou bé, anava acollonida amb això del 6a, però aquest estil tècnic se'm dóna bé i no em resulta difícil. El segon llarg té un desplom que em fa suar una mica, el tema de tibar-li em costa més. El tercer llarg em vaig per la dreta de la reunió a xapar el primer parabolt, directe a ell no ho veig clar i em sembla jugar-me un bon "sartenazo", i l'últim llarg a tope, el pas de 5c l'acero encara que m'animen a què ho provi per enèsim cop, però la calor em té fregida i els primers ja estan de tornada no sent qüestió de fer-los esperar més oi :o).

Tot seguit apaguem la sed amb unes bones dosis d'aigua i ens anem a acabar la jornada a Perles, un lloc que fa temps que ens parlen d'ell i que tenim ganes de conèixer. Arribats a lloc ens quedem encantats de lo acollidor que és i de les vies guapes que hi han, a més el grau en general és molt agraït.

Companys al primer llarg
Al desplom del segon llarg



Tercer llarg

Tercer llarg
Quart i últim llarg



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada