6 de maig 2012

Via Navarro

ROCA DELS ARCS (Vilanova de Meià)
by Escalagtroncs
  • Llargària: 195m
  • Dificultat: V
  • Material utilitzat: Una plaqueta recuperable, semàfor microfriends, friends del 0.5 al 2, algun tascó petit-mitjà, bagues i cintes exprés
  • Orientació: Sud-est
  • Ressenya consultada: Escalatroncs 

Ahir la pluja acava aguantant fins a la nit, hora que remulla suaument el sopar amb les Pubilles, una bona organització ens recol·loca i la festa no defalleix, va ser tot un èxit, una grata experiència a repetir.

Avui em retrobo amb el meu company i també està núvol, les ganes d'escalar no falten, però a m braços sí després de la via d'ahir, amb el que animo a Xavi a seguir la idea que em dóna la Laura d'anar a la via Navarro.

La línia m'ha semblat prou engrescadora i una escalada de tall clàssic encara no patinosqui on he gaudit de posar estris per tot arreu, només alguna panxa a donat guerra a la fluixesa, uf, es que de tant en tant m'és necessari desconnectar de tibar i dels parabolts, i connectar amb el romanticisme de l'escalada per a carregar piles.

La via
Inici primer llarg
Primer llarg



R1
Inici segon llarg
Segon llarg
Inici quart llarg




Quart llarg

Inici cinquè llarg


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada