19 de maig 2012

Vies L'Últim flutter, Alimera i De les cabres

PARET DE LA CODOLOSA
  • Llargàries: 65m, 95m i 95m
  • Dificultat: 5b (encara que a la del Flutter tranquil·lament si li podria posar 5c a un pas després del flanqueig del primer llarg)
  • Material utilitzat: Cintes exprés
  • Orientació: Sud (a la tarda no dóna el sol)
  • Ressenyes consultades: A la web Kpujo 

Acabo de deixar al company a l'aeroport i ja deu ser camí de Taghia, oh, quina enveja, i ara em trobo amb el Ramon i el Jordi al Bruc, però resulta que un per altre no portem cap pla i a pesar de que ens decidim per anar a un altre lloc acabem a Collbató, com el dia està molt insegur, no ens enredem més i escalem aquí, a mi ja em va bé ja que estic feta un flam per culpa d'una bona gastroenteritis. Bé, tots ben avinguts fem una cordada de tres i cadascú li toca una via de primer. El Jordi es treu una espineta en la de l'Últim Flutter, el Ramon a l'Alimera i jo que millor que fer el cabra.

Primer llarg Flutter
Al pas clau del primer llarg Flutter


Primer llarg Alimera
Segon llarg Alimera
Segon llarg Cabres

5 comentaris:

  1. Sempre ens quedarà La Codolosa...aquest és el lema que tenim en dies com el que comentes, i després sempre comentem que ens ho hem passat prou be, veus l'últim flutter jo encara el tinc pendent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara feia temps que no la visitava i va ser com trobar-me amb un vell amic amb canes noves!

      Elimina
  2. I lo bé que ens ho vam passar, eh, Montse...
    Ja has pagat la multa? Vés, que l'últim dia em penso que era el 08/06 ;-)
    Fins aviat. Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb vosaltres dos és difícil avorrir-se ji ji!!
      Ostres amb la punyetera multa, encara no, tinc que fer-ho per a oblidar-me. Jo també tinc fins el 8 de juny. Quan fem la propera aventura? PTNS

      Elimina
    2. Ostres, Montse, amb aquesta calor la propera serà a la platja,,, ;-)

      Petons.

      Elimina