3 de març 2013

Via Esperit Mohicà

LO PEDALET (Montsec de Rúbies)
  • Llargària: 155m
  • Dificultat: 6a (obligat V+)
  • Material utilitzat: Cintes exprés, semàfor microfriends i link cam verd i groc
  • Orientació: Sud
  • Ressenya: La de l'aperturista Joan Vidal a la web Lanochedelloro, altres referències a Kutrescaladors i Romàntic Guerrer

by Joan Vidal

Hi han llocs que em neguitegen, altres que m'impressionen, molts que em meravellen i alguns que em donen pau interior, i Rúbies és un d'aquests.

Avui la Laura i jo som els únics homo sapiens que busquen enfilar-se a la paret, tot un luxe gaudir de plena solitud en aquest paratge idíl·lic presidit pel poble de Rúbies abandonat des de l'any 1970.

Ahir vam estar a la Roca dels Arcs i per a compensar forces avui hem vingut aquí a fer quelcom menys musculós, però res de res, al quart llarg hem fet el comentari de que sort que no volíem tibar gaire i ens hem rigut una bona estona.

La via és pràcticament equipada i a primer cop d'ull no dóna gaire bona impressió, però de mica en mica s'omple la pica i acabes amb el sac ple de moltes sensacions que et deixen satisfet. 

El llarg més mantingut és el segon i com a espectacular el tercer, vaja dansa que cal fer per a visitar els esperits, és magníficament ben trobada, encara que una mica més i em quedo plegada.

Lo curiositat del dia ha sigut que dalt a la carena s'estava com un torronet i en canvi per la paret pujava un aire que ens ha fet passar força rasca.


Aproximant, al fons esquerra la paret
Marca d'inici via
Inici primer llarg
Segon llarg
Tercer llarg
R4
Fi de via

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada