3 de des. 2011

Via Redrum

by Escalatroncs
MONTSEC D'ARES-CAP DEL RAS (Àger)
  • Llargària: 275m
  • Dificultat: 6a/Ae (obligat 5c/Ae)
  • Material utilitzat: Cintes exprés, una baga, un strep, semàfor microfriends i friend 0.75
  • Orientació: Sud
  • Ressenya consultada: Escalatroncs


Primeres llums a Àger





Si ens llevem ben d'hora ben d'hora i tenim prou confiança, som invencibles!


Això vam fer i al final va donar els seus resultats, encara que el dia estava emboirat a estones i feia una mica de fresca. Som una cordada de tres, l'Esteve, el Xavi i jo. Ells es reparteixen la via de primeres i jo seguint-los sempre de segona tibant com una boja, fa poc més d'un mes que m'he operat d'un oïda i em trobo toveta, serà per això que he posat 5c obligat? Bé, ells també opinàvem això.
La via comença amb un primer llarg força atlètic i mantingut, per a després no tornar a pressionar fort fins als dos últims llargs, els que posen la guinda i a on jo crec que si vas amb un 5è no ho passes ni que t'aixequis el dia abans. Molt recomanable però amb les piles carregades.

Inici primer llarg
Segon llarg


Inici quart llarg
Sisè llarg


Setè llarg
Ae setè llarg




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada