25 de febr. 2012

Via Cafe, copa i puro

by x-grane
ROCA NARIEDA
  • Llargària: 435m
  • Dificultat: 6a (5b obligat)
  • Material utilitzat: Cintes exprés, alguna baga i friends mitjans
  • Orientació: Sud
  • Ressenya consultada: Bloc alturgell-xgrane
by Montse Molano






Aquest cap de setmana, després de donar-li voltes que si neu o roca, al final em decideixo deixar caure per la Seu d'Urgell i anar a tocar la pera al bon amic Esteve.
Sona el despertador a les 7:30 i encara que tinc mandra les ganes de tocar el calcari de Roca Narieda em fa aixecar-me de cop.
El dia està enteranyinat i fa que la temperatura sigui suau, és ben estrepitós, fa una setmana et pelaves de fred i ara vigila de no torrar-te al sol, o sigui, que com no està molt clar agafo alguna peça de roba d'abric per si les mosques i en el camí d'aproximació m'adono de que em sobraran les mosques.
Hi han bones ressenyes i/o explicacions de com trobar peu de via, però el despiste em fa agafar només el croquis i arribem després de donar un repàs a la paret, fins hi tot hem trobat una via més a l'esquerra. 
Arribats al lloc començo jo el primer llarg i els quatre següents els fem en dos, cosa que no sé si ha valgut la pena, a tots dos ens han fregat les cordes i a més, un cop feta la via, tinc que dir que és molt ràpida, doncs en general les tirades no son mantingudes i els graus son molt amables, en quatre hores anant tranquis i sense ser cap màquines l'hem enllestit, llàstima que no ens fixem i dalt sortim per l'esquerra, era maco, però per la dreta tenia pinta de tenir més continuïtat l'altre llarg de sisè.
Apa, un altra per a la saca d'aquesta vessant sud tant tranquil·la i pacífica.


Primer llarg
Arribant R1
Inici segon llarg
Arribant R5
Sisè llarg
Setè llarg



Vuitè llarg

Dotzè llarg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada