26 de març 2012

Via Amistades Pelirrojas

ROCA D'EN SOLÀ (Perles)
  • Llargària: 100m
  • Dificultat: 6a o + (5c/6a obligat)
  • Material utilitzat: Cintes exprés
  • Orientació: Sud
  • Ressenya i més informació: moliclimbs
Apa, no la vaig fer ahir però sabia que la podia deixar per avui, fins hi tot millor ja que és dia laborable i no trobarem gentada.
Del primer intent frustrat han passat tres setmanetes, el qual em va deixar la mel a la boca i em va empitjorar l'encaparrament per la via.
Aquest cop el Xavi fa els dos primers llargs i jo els dos últims que no vaig acabar, i sembla curiós, però crec que és ben normal, doncs el segon llarg m'ha sortit diferent al primer cop, el pas que més em va costar ara s'ha canviat de lloc je je.
També volíem fer les putes mosques, però com no hem matinat la pluja ens ha agafat i un altra dia serà, ara ja estic desencaparrada i l'espera no em desesperarà.
Amistades pelirroooooojas no m'heu defraudat, genial i molt variada, grau amable sense regalar res i ideal per a pujar la moral.

La via

Inici primer llarg
Segon llarg


Segon llarg

Al díedre del segon llarg

Tercer llarg
Inici quart llarg


Arribant R4

Plegant corda que la pluja ja ens ha agafat

1 comentari:

  1. Felicitats, al final t'has sortit amb la teva i la via ha caigut, tot i que per pels que la pluja no perdona jejeje.
    Es veu bona, algun dia ens deixarem caure per Perles!

    Salut, tàpia i bona Setmana Santa (encara que remullada)!

    ResponElimina