4 de març 2012

Via Postres de Músic

ROCA NARIEDA
  • Llargària: 615m
  • Dificultat: V+ obligat
  • Material utilitzat: Friends mitjans fins al 2, bagues per a sabines i cintes exprés
  • Orientació: Sud
  • Ressenya i més informació: moliclimbs
Fa un dia ben lleig, però ganes d'escalar en sobren i aquí estem per a repetir-la el Xavi i jo, doncs l'amic Esteve s'ha encaparrat amb ella i a més avui la podrà compartir amb el seu fill Arnau, o sigui, tots quatre de cap a la piscina esperant que aguanti i no plogui.
La via com ja és sabut té dos primers llargs variats i la resta plaques d'adherència on rebrem un bon tractament de xoc per acostumar-nos al factor dos i a l'assegurament llunyà, igualment és una via molt plaent sinó vas ajustat en el grau obligat.
En total jo m'ho he passat pipa i tan sols reconèixer que he sigut una mica egoista, al pobre Xavi que volia fer els llargs fàcils dels mig no l'he donat opció, desitjava saber com se'm quedaria el cos fent-la tota de primera i la cosa ha quedat en que a part dels mals habituals, m'aguanto prou bé els pets, el tema serà demà je je, coi, ni jo mateixa m'acabo de creure l'afició que l'he agafat a la roca, uaoh, ves que vinc.

Primer llarg
Inici segon llarg


Placa guapa de forats del segon llarg

Arribant R2

Tercer llarg

Cinquè llarg

Vuitè llarg

Arribant R10

Inici onzè llarg

Últim llarg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada