21 d’abr. 2012

Via Monòlit Groc

ESPERÓ D'OLESA
by Montse Molano
  • Llargària: 190m
  • Dificultat: 6a+ (5c/6a obligat)
  • Material utilitzat: Cintes exprés (un estrep útil per a xapar sinó es fa el 6a+)
  • Orientació: Est
  • Ressenya:  


Amb temps primaveral de que pot ser a la tarda et mullaràs i la tremenda importància de veure el partit decisiu del Barça a la lliga, avui continuem explotant aquesta zona que per al cas va feta a mida i escollim aquesta via que l'altre dia li va recomanar el Joan Asin al Xavi.
Fem cordada de tres amb l'Alex i mentre els nens s'enreden en la primera part de la via que si comença per la dreta o l'esquerra, enllesteixo acabar de disfrassar-me i m'avanço als encordats. Aquest tram es fa prou bé i només se'm fa delicat les primeres passes i arribar al peu de l'esperó, però en aquest últim tros hi ha una corda fixada que ajuda a fer-ho amb tranquil·litat.
Un cop aquí em trobo una cara que em sembla coneguda i més tard acabo esbrinant que el conec del mon dels blocs, el jaumegrimp. Ara només ens queden quatre llargs a repartir-nos, l'Alex li toca d'etern segon, Xavi fa les dues últimes (a mi no m'agraden les panxes) i jo les dues primeres, unes magnífiques plaques amb passes tècniques de les que em van, uoh, un divertiment total.
Per a baixar ho fem caminant, el Joan l'havia comentat al Xavi que es podia fer i per aquest motiu l'última reunió no la fem i la fem a la sortida de l'esperó en dues grans sabines. El camí és una mica marcat i consisteix en agafar-lo cap a l'esquerra i després de mica en mica anar pujant fins a trobar la pista que ve del funicular de Sant Joan.
Bé, avui ha sigut un dia de troballes, doncs a més del Jaume, a l'entrada del pàrquing del monestir, tant al matí com a l'hora de marxar, m'he trobat a un vell amic amb el que fa temps que intento quedar a escalar, però per H o B no quadre.

Primer llarg
Primer llarg


Inici segon llarg

Segon llarg

Nens al segon llarg
Visió des de l'R2
Negociant panxa tercer llarg
Més negocis amb la panxa del tercer llarg




Tercer llarg, un estrep al final ajuda a xapar el segon parabolt de la panxa
Tercer llarg
Flanquejant al quart llarg
Dalt de l'esperó per a baixar caminant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada