16 de des. 2012

Aresta Ribas

POLLEGÓ DE LA VINYA NOVA
  • Llargària: 330m
  • Dificultat: 6a (obligat 5b)
  • Material utilitzat: Cintes exprés, una baga, alien vermell i link cam groc
  • Orientació: Sud-oest (a l'hivern no li dóna el sol a la part baixa fins al migdia)
  • Ressenya consultada: A la web lanochedelloro

by Montse Molano


by Luichy














Aquesta via s'ha convertit en una clàssica i avui se'ns ha ocorregut la mateixa idea a quatre cordades, suposo que la benevolència de les temperatures i la proximitat de la veda ha tingut molt a veure, però al final només ens quedem dues, les dues que arriben últimes i que anaven junts marxen cap a altra opció.

Serà el tercer cop que la faig i no em fa peresa tornar a repetir-la, al contrari, em fa molta gràcia, doncs el primer cop, tot just amb en Xavi, va ser cap a l'any 2004 i em vaig arrossegar de segona per ella, uf, no escalava gaire i vaig patir força en alguns trams, i el segon cop va ser fa un parell d'anys amb dos amics, aleshores ja m'ho vaig passar bomba, però tot i així només vaig fer els tres últims llargs de primera.

De la via deu haver-hi infinita informació per a tots el gustos, igualment vull remarcar per al meu record que la roca en general és bona exceptuant algun petit tram, ja hi ha algun pas sobat, el primer llarg de la ressenya l'hem obviat perquè hi havia una cordada, hem enllaçat alguns llargs (3+4, 6+7 i 10+11) fent un total de 9, en general son tirades poc mantingudes excepte un parell i si vas rodat és molt ràpida de fer, en tres hores més o menys fent algunes fotos te la pots menjar.

3r llarg de la ressenya, 2n nostre

6è llarg de la ressenya, 4t nostre



















6è llarg de la ressenya, 4t nostre

8è llarg de la ressenya, 5è nostre
Inici 13è llarg de la ressenya, 9è nostre




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada