23 de març 2012

Via Esperó del Místic

PEDRA D'ESPARRAGUERA
by Escalatroncs
  • Llargària: 140m
  • Dificultat: 6a (5c obligat)
  • Material utilitzat: Cintes exprés
  • Orientació: Est
  • Ressenya consultada: Escalatroncs


Durant uns dies ha plogut força i raja aigua per tot arreu, al pirineu hi han zones que han acumulat fins a un metre i mig de neu, quina passada, o res o massa.
Aquesta via fa temps que la tenim en ment i avui l'hem tret del calaix pensant que per l'orientació i terreny seria una bona opció a trobar sec, per sort ha sigut així.
Som tres, la cordada habitual i l'Alex, i en el repartiment de llargs jo he escollit amb ganes els dos primers je je, ara em fa gràcia però enllà no em vaig riure gens, em va costar déu i sa mare arribar a la segona xapa de la primera tirada, doncs cada cop que intentava el pas em travava el sartenazo que hi ha contra el terra. Al final ho vaig solucionar amb l'estrep que acostuma a portar l'Alex a partir de V+.
Després continua tibant-li i el següent llarg també, però al separar-me del terra els passos poc a poc em van sortint i enllesteixo tots dos llargs havent suat la cansalada. Els nens queden tocats i com em sembla que lo més picant ha passat continuo descobrint l'itinerari fins al final, que definitivament afluixa i ja només dóna guerra localitzar alguna assegurança per sota de V+, resumint, via amb dues parts ben diferents, una primera que tiba i és mantinguda, i una segona força més tranquil·la on el grau no és coherent amb el de les dues primeres tirades.

Inici primer llarg
Nens al primer llarg


Inici segon llarg

Segon llarg

Segon llarg
Inici tercer llarg
Quart llarg


Cinquè llarg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada