12 de març 2012

Via Montsiciana

PARET DE XURULLA (ÀGER)
by Montse Molano
  • Llargària: 160m
  • Dificultat: 6a (5c obligat)
  • Material utilitzat: Semàfor microfriends, friend núm. 1 i cintes exprés
  • Orientació: Sud
  • Ressenya consultada: kutrescaladors

La Paret de Catalunya es pot combinar perfectament amb les d'Àger, quina sort, doncs dos dies seguits a Montrebei ara per ara seria extenuant. Igualment, de la llista variada que portem, hem escollit la que menys de tot, avui em trobo baldada de l'escalada d'ahir i el que millor m'aniria seria ficar-me en un balneari, però aquest luxe d'estar aquí entre setmana sense ningú l'aprofitarem i a més a més fa un dia immillorable.

Un cop a peu de via, com estirar dels cordills dels peus de gat ja m'ha donat feina, començo jo per a que no em toqui el segon llarg de primera. El primer llarg, encara que m'arrossego una mica, el faig bé. El segon,  passar el pas més tibon, m'ho rumio durant una estona mentre penjo com una llonganissa, al final em mentalitzo i proferint algun exabrupte em decideixo a tibar-li i passar, uff, ja ta. Després afluixa i fins hi tot ens discutim l'última tirada, una placa fantàstica de les que em fan xalar i oblidar tots el mals, però Xavi avui està pletòric i més confiat amb la seva mà, o sigui, que a callar per que a mi no em toca i el nen es mereix aquest regal.

Em gaudit força de la via i per a descendir fem una excursioneta fins a trobar el pas d'accés a les feixes que et porten a baixar per la canal de Xurulla, el descens de les vies del Cap del Ras.

Inici primer llarg
Arribant R1


Inici segon llarg

Flanquejant al segon llarg

Inici tercer llarg

Inici quart llarg

És un cotxe, és un avió... uoh, és un sis-cents!
Pujant suaument en busca del pas per accedir a les feixes
A les feixes en busca de la canal


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada