8 de gen. 2012

Via Gede

EL SENTINELLA
by Escalatroncs
  • Llargària: 95m
  • Dificultat: V+
  • Material utilitzat: Cintes exprés i una plaqueta recuperable (també poden ser útils els aliens pel segon llarg)
  • Orientació: Sud-oest
  • Ressenya consultada: Escalatroncs


Avui hem fet un grupet de set, quatre ens fiquem en aquesta via (l'Esteve, l'Arnau, el Xavi i jo) i els altres tres a la Infidel de la Cara de Mico que està ben aprop (l'Àlex, la Cristina i el Xavi R).

Quan arribem al Monestir tots volen fer un cafè abans de pujar, com jo vaig feta un cargol no m'aturo i vaig fent i fent per les escales de Sant Benet, uf, com li tiben les punyeteres, les restes de la grip es deixen notar.

Estranyada de que no m'agafi ningú arribo a Gorros, segur que s'han quedat fent tertúlia! Doncs ara és el meu torn i em poso de xerrameca amb al primer escalador despistat que trobo per la zona. Passada poca estona apareixen, efectivament s'han entretingut i han hagut d'agafar el telefèric, té tela l'assumpte, bé, en el fons és normal quan s'ajunta tanta gent.

A les 12:30 arribem a peu del Sentinella i encara no li dóna el sol al primer llarg. Comença l'Esteve i en el pas clau del llarg renega de tenir les mans gelades, coi si és cert, tots a peu de via també les tenim. El seu company de cordada és el seu fill i quan ell surt ja ens dóna el sol, ara la cosa és ben diferent i l'escalada la veus d'un altre color.

Vaja, al final he pujat a l'esvelt Sentinella per aquesta mítica via que fa tant temps la tenia a la cartera sense trobar el moment d'enfrontar-m'hi. Boníssima roca, poques assegurances, però quan passes per enllà encara al·lucines més de com es va obrir.

Inici primer llarg
Inici primer llarg


Primer llarg

Segon llarg

Participants

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada